Regulamin / wysyłka / dostawa
Regulamin / wysyłka / dostawa
Witamy w naszym sklepie z oplątwami!
Jesteśmy miłośnikami i bezpośrednimi importerami oplątw i innych roślin tropikalnych z Ameryki Łacińskiej.
Kilka przydatnych informacji o kupnie oplątw, kompozycji i akcesoriów w naszym sklepie:
- rośliny wysyłamy w poniedziałki i środy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie,
- odbiór osobisty możliwy jest w biurze firmy (ul. Smoleńska – płatność gotówką przy odbiorze) lub w szklarni (ul. Nowoursynowska – zamówienia opłacone z góry),
- wizyta w naszej szklarni możliwa jest wyłącznie po wcześniejszym umowieniu się pod nr telefonu 607760066
- rośliny które sprzedajemy sprowadzamy bezpośrednio z wyselekcjonowanych szkółek w Ameryce Łacińskiej, są one przebadane pod kątem chorób, szkodników itp i posiadamy na to odpowiednie certyfikaty,
- wszystkie rośliny sprowadzane są zgodnie z normami EU (pozwolenia fitosanitarne, CITES itp),
- rośliny wysyłamy w pudełkach kartonowych w poniedziałki i środy po zaksięgowaniu wpłaty na koncie, odpowiednio zabezpieczone gazetami,
- w razie pytań dotyczących hodowli zawsze jesteśmy do Państwa dyspozycji, chętnie doradzimy.
UWAGA: w okresie zimowym mogą się zdarzyć opóźnienia wynikające ze złej pogody (mróz, duże opady śniegu opóźniające doręczenie), po złożeniu zamówienia będziemy o nich Państwa informować na bieżąco.
Dane firmy:
IN.OUT Sp. z o.o.
Tel: (+48) 607760066
Adres biura:
ul. Smoleńska 75/29 03-528 Warszawa
Szklarnie:
ul. Nowoursynowska 159, Warszawa
NIP: 5242762420, REGON: 146853761
Konto:
PL87 1950 0001 2006 0638 2421 0002
Regulamin sklepu
Regulamin sklepu Tillandsia czyli oplątwa
Regulamin sklepu Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.pl został opracowany dnia 5 września 2012r. Niniejszy Regulamin określa zasady wysyłkowej sprzedaży roślin tropikalnych, elementów dekoracyjnych do ich montowania i aranżacji a także akcesoriów i nawozów niezbędnych do ich uprawy.
I. Warunki ogólne
- Sklep Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.pl jest internetowym sklepem wysyłkowym umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.
- Sklep Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.pl jest prowadzony przez firmę: IN.OUT Sp. z o.o , ul. Smoleńska 75/29, 03-528 Warszawa, NIP: 5242762420, REGON: 146853761, E-mail: , Nr konta bankowego: PL 87 1950 0001 2006 0638 2421 0002
- Zakup w sklepie internetowym Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu, oraz wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych Kupującego do celów związanych z realizacją zamówienia i w celach marketingowych naszego sklepu.
II. Procedura składania i realizacji zamówień
- Zamówienie można składać za pomocą funkcji „Dodaj do koszyka” oraz następnie w Koszyku poprzez przycisk „Złóż zamówienie”. Następnie należy podać dane do wysyłki, wybrać dogodną formę płatności i zapłacić za towar wraz z wybraną opcją wysyłki.
- Można też złożyć zamówienie telefonicznie tel. 607 760 066 lub wysłać e-mailem .
- Przy składaniu zamówienia należy podać adres do wysyłki, telefon komórkowy do kontaktu i adres e-mail.
- Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którymi będzie można potwierdzić złożenie zamówienia, oraz dokonanie płatności.
- Zamówienie internetowe i poprzez e-mail można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia telefoniczne przyjmowane są od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
- W przypadku przerwy urlopowej informacja na ten temat będzie dostępna na stronie głównej sklepu.
- Przesyłki wysyłamy w poniedziałki i środy, po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. W wyjątkowych przypadkach lub na życzenie wysyłamy w inne dni w tygodniu z wyjątkiem piątku, dni wolnych od pracy i dni poprzedzających święta i dni wolne.
- W dniu wysyłki, do kupującego zostaje wysłana informację o wysyłce, na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. Informacja taka jest wysyłana automatycznie, dlatego skrzynki pocztowe często kwalifikują ją jako spam, spodziewając się przesyłki należy często zaglądać do tego folderu.
- Przesyłki wysyłamy o każdej porze roku. Przesyłki mogą być wstrzymane w wypadku niekorzystnej sytuacji pogodowej jak np. wyjątkowych upałów (ponad +30 stopni Celsjusza) i mrozów (poniżej 0 stopni Celsjusza) utrzymujących się przez kilka dni lub.intensywnych opadów śniegu lub deszczu opóźniających doręczenia przesyłek.
- W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia – o zaistniałej sytuacji niezwłocznie powiadomimy Zamawiającego.
- Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe lub nie zostały opłacone nie będą mogły być zrealizowane.
- Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.pl są podane w złotych polskich i są cenami brutto.
- Na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.
- Treść stron internetowych sklepu należy traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy a przedstawione na stronach sklepu wizerunki produktów nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu kodeksu cywilnego. Wygląd oraz opis roślin może różnić się od rzeczywistych wizerunków i parametrów, formy ulistnienia czy stopnia przebarwienia liści. Na zdjęciach pokazane są średniej wielkości rośliny w danej grupie cenowej. Kwiaty pokazane na zdjęciach są sezonowe i nie zawsze posiadamy rośliny kwitnące lub z pąkami. W przypadku wątpliwości na życzenie klienta możliwe jest wysłanie zdjęć konkretnych roślin przed ich wysyłką w celu akceptacji.
- W przypadku braku konkretnego gatunku nadpłata zostanie zwrócona klientowi po konsultacji czy nie chce zamienić tego gatunku na inny.
- Realizujemy zamówienia dostarczane na terytorium Polski. W przypadku zamówień poza terytorium Polski każdorazowo potwierdzamy cenę przesyłki.
- Rośliny wysyłamy pocztą kurierską. W przypadku wyraźnego życzenia klienta możemy wysłać również w inny, określony przez klienta sposób. W przypadku wysyłania do paczkomatów nie bierzemy odpowiedzialności za jakość dostarczonych roślin, gdyż nie wiemy jak długo i w jakich warunkach rośliny będą przechowywane w paczkomacie.
III. Reklamacje
- Wszystkie wysyłane rośliny są zdrowe, po kontrolach fitosanitarnych (posiadamy odpowiednie certyfikaty). Gdy jednak zdarzy się, że będą uszkodzone w transporcie z przyczyn od nas niezależnych (złe magazynowanie, zbyt wysoka lub zbyt niska temperatura w trakcie dostawy), prosimy o kontakt z dokładnym opisem problemu i zdjęciami roślin. W uzasadnionych przypadkach rośliny zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.
- Nasze przesyłki wysyłamy Kurierem, w przypadku uszkodzenia paczki prosimy o wypełnienie formularza szkody z kurierem. W uzasadnionych przypadkach rośliny zostaną wysłane ponownie na nasz koszt.
- Reklamacje mogą być składane w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki. Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych od momentu jej otrzymania. W reklamacji prosimy podać precyzyjny opis, załączyć zdjęcia, co ułatwi szybkie rozpatrzenie reklamacji.
- W przypadku uznania reklamacji Klient ma możliwość wybrania opcji:
a/ wysyłka nowych roślin na nasz koszt
b/ zwrot pieniędzy - W przypadku wysyłki nowych roślin jest ona realizowana w ciągu 2 dni od dnia decyzji. W przypadku zwrotu pieniędzy jest on realizowany do 14 dni na wskazany przez klienta rachunek bankowy..
IV. Poufność i Bezpieczeństwo Transakcji
- Nie udostępniamy podmiotom trzecim żadnych informacji dotyczących Klienta korzystającego z naszej strony i sklepu Tillandsia czyli oplątwa www.roslinytropikalne.pl
- Klient dokonując rejestracji i zakupu w sklepie zgadza się na przetwarzanie swoich danych osobowych w celu realizacji zamówienia i w celach marketingowych naszego sklepu.
- Dokładamy wszelkich starań w celu zabezpieczenia danych osobowych klientów Sklepu przed nieautoryzowanym dostępem zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883).
- Każdy Klient dysponuje prawem wglądu do swoich danych, poprawienia ich oraz żądania zaprzestania ich przetwarzania. W przypadku żądania zaprzestania przetwarzania danych osobowych są one usuwane z naszej bazy.